Jelgavas teritorija ir bagāta ar ūdeņiem, pilsētai cauri plūst upes – Lielupe, Driksa, Svēte, Platone un Vircava. Iestādes apsaimniekošanā ir septiņpadsmit tilti, no kuriem 6 ir gājēju tilti un 11 paredzēti gan transportam, gan gājējiem. Lietuvas šosejā un Loka maģistrālē transporta un gājēju satiksmi pār dzelzceļu nodrošina divi viadukti. Viadukts 2019. gadā rekonstruēts būvprojekta “Loka maģistrāles pārbūve posmā no Kalnciema ceļa līdz Jelgavas pilsētas administratīvajai robežai” ietvaros. Vecākajiem Jelgavas tiltiem pār Driksu un Lielupi 2001. gadā veikta tiltu virsbūves rekonstrukcija. 1975. gadā būvētajam tiltam pār Svēti Malkas ceļā 2013. gadā veikta tilta nesošo elementu nomaiņa. Pasta salas tilts pār kanālu un Mītavas tilts pār Driksu ir izbūvēti 2012. gadā. Mītavas tilts veidots no tērauda un ir iekārts 28 vantīs, tam ir divi 22 m un 24 m augsti piloni.
2019. gadā no jauna izbūvēts tilts Miera ielā pār Platones upi. Tiltam izbūvētas četras 3.5 m platas braukšanas joslas un 2.5 m plata ietve augšteces pusē un 1.5 m plata ietve lejteces pusē. Kopējais tilta platums ir 20.5 m, garums ir 42.5 m. Realizējot projektu “Kompleksu pasākumu īstenošana Svētes upes caurplūdes atjaunošanai un plūdu apdraudējuma samazināšanai piegulošajās teritorijās” 2019. gadā izbūvēts arī jauns tilts Būriņu ceļā pār Svētes upi ar vienlaiduma monolītu dzelzsbetona plātni 19 m garumā. Savukārt, Vītolu ceļā tilts pārbūvēts par caurteku/regulatoru.
2023. gadā ir pabeigti darbi pie Svētes upes tilta Bāra ceļā, pārbūvējot to par gājēju un velosipēdistu uz esošajiem dzelzsbetona balstiem izbūvēta jaunā koka tilta konstrukcija. Kopējais inženierbūves apbūves laukums ir 150 m2. Gājēju un velosipēdistu drošībai uz tilta uzstādītas 1,3 m augstas margas un 1,3 m augstas barjeras tilta pieejās.